Instal·lació d’Aerotèrmia 12 kW amb Terra Radiant, ACS i Hibridació amb Fotovoltaica.
A Renovables Gran Penedès, us presentem una instal·lació avançada, aquesta instal·lació es va dur a terme l’abril de 2022 un sistema d’aerotèrmia Ecoforest 12 kW amb gas R-290, tecnologia Inverter i hibridació amb un sistema fotovoltaic. Aquesta instal·lació s’ha realitzat a Sant Andreu de la Barca, Baix Llobregat, Barcelona, aprofitant la instal·lació existent de terra radiant/refrescant que estava treballant en un sistema de Gas Natural, per tant, només oferia calor en el terra, en instal·lar un sistema d’aerotermia aquest sistema millora, ja que ara tindrà fred (17°) i calor(38°) en el mateix terra. La instal·lació també inclou un dipòsit instal·lat per nosaltres de 200 litres per ACS (Aigua Calenta Sanitària).
Eficiència i Estalvi Energètic amb Aerotèrmia
L’aerotèrmia és una tecnologia innovadora que extreu energia de l’aire exterior per proporcionar calefacció, refrigeració i aigua calenta a la llar. L’equip instal·lat és Ecoforest amb una modulació de 3 a 12 kW, utilitza gas R-290 com a refrigerant, assegurant una alta eficiència energètica i un rendiment òptim fins i tot en condicions extremes. Aquesta unitat és capaç de modular la seva potència del 20% al 100%, adaptant-se a les necessitats específiques de la llar en tot moment.
El sistema de terra radiant/refrescant és una solució ideal per a qualsevol llar, oferint un confort incomparable durant tot l’any. A l’hivern, el terra radiant distribueix la calor de manera uniforme, creant una sensació de benestar i confort en tota la casa. A l’estiu, el mateix sistema pot refrescar la llar passivament, emetent frescor de manera uniforme i evitant els corrents d’aire fred dels sistemes tradicionals d’aire condicionat, fred actiu.
Hibridació amb Fotovoltaica
Una de les característiques més destacades d’aquesta instal·lació és la seva hibridació amb un sistema fotovoltaic. Aquesta combinació permet transformar els excedents d’energia solar en energia tèrmica, la qual cosa és més senzilla i econòmica d’emmagatzemar. Quan hi ha un excedent de producció fotovoltaica, la bomba de calor es posa en marxa i augmenta la seva potència per escalfar l’ACS i el dipòsit d’inèrcia. Això permet que, durant la nit, la calefacció funcioni de manera gratuïta gràcies a l’energia emmagatzemada durant el dia.
Beneficis per al Client
Reducció de costos energètics: La combinació d’aerotèrmia i fotovoltaica redueix significativament, arribant fins a un 70% la factura elèctrica.
Confort constant: El sistema de terra radiant/refrescant assegura una temperatura confortable durant tot l’any.
Sostenibilitat: L’ús d’energia renovable disminueix les emissions de CO₂ i contribueix a un futur més verd.
Alta eficiència: La tecnologia Inverter i la modulació de potència de l’aerotèrmia asseguren un ús eficient de l’energia.
Manteniment fàcil: Amb el nostre servei de SAT oficial, els equips Ecoforest estan sempre en òptimes condicions.
Renovables Gran Penedès no només ofereix la instal·lació de sistemes avançats com aquest, sinó que també s’encarrega del disseny complet del projecte. El nostre equip de professionals planifica i executa cada detall, assegurant la màxima eficiència i satisfacció del client. A més, som el Servei d’Assistència Tècnica (SAT) oficial dels equips Ecoforest, proporcionant manteniment i suport tècnic continuat.
Aquesta instal·lació s’ha realitzat a Sant Andreu de la Barca, Baix Llobregat, Barcelona.